יצירת רשימות בדיקה

השתנה ב ה', 12 אוק, 2023 ב- 5:26 אחר הצהריים

מהות: רשימות בדיקה ניתן ליצור עבור תחומי התחזוקה השונים, לצורך צירוף לקריאות שרות בהן נרצה, שהגורם המטפל יעבור על כלל הסעיפים ויוודא תקינות המתקן אותו הוא בודק.
מצד איש האחזקה, בעת הגעה לבצע בדיקות בבניין, רשימת הבדיקה תאפשר לו לעקוב בקלות אחר כל הבדיקות שעליו לבצע בבניין/מתקן. 

מצד המשרד, הרשימה (לאחר ששויכה לקריאה שרות), תיתן אינדיקציה לסטאטוס של אותן פעולות המופיעות בקריאת השירות.

 

תוכן המאמר:

  • הסבר על מבנה חלון רשימת הבדיקה וחלקיו
  • יצירה / עדכון של רשימת בדיקה
  • צירוף רשימת בדיקה לקריאת שירות

____________________________________________________________________________________________________________________________


הסבר על מבנה חלון רשימות הבדיקה וחלקיו 


  1. על מנת להיכנס להגדרת רשימות בדיקה יש להיכנס להגדרות מנהל בסרגל הראשי ולבחור  הגדרת רשימות בדיקה.
    *במידה ולא רואים אפשרות זו, עלינו להרחיב את החלון, ע"י לחיצה על החץ בתחתית הרשימה.
  2. נעלה לנו מסך ההגדרה של רשימות הבדיקה השונות שנרצה להגדיר -
  3. כפי שניתן לראות, המסך מחולק ל-4 חלקים עיקריים:
    • החלק העליון מכיל את האפשרויות לבחור רשימה קיימת (לצורך שינוי, מחיקה, ושכפול), או ליצור רשימה חדשה.
    • החלק הימני, מגדיר את רשימת ה"פרקים" שהם יהיו נושאי הבדיקה הראשיים (לדוגמא: מעליות, חשמל, וכו'). 
    • החלק השמאלי, יכיל את רשימת הבדיקות שנכניס תחת כל אחד ואחד מהנושאים המופיעים בצידו הימני של המסך.
    • בתחתית החלון, יהיו לנו אפשרויות כגון: מחיקת נושא או בדיקה שבחרנו, ואת כפתור סגירת החלון.



יצירה / עדכון של רשימת בדיקה - נושאים ראשיים


  1. לאחר שבחרנו רשימת בדיקה קיימת או יצרנו חדשה, נוכל להתחיל לעבוד על רשימת הנושאים שלנו:

  2. ברשימת הנושאים ניתן:
    • להוסיף נושאים חדשים ע"י הכנסת הנושא החדש, בשורה האחרונה (שמצידה הימני יש כוכבית).
    • ניתן להכניס הערה לכל נושא ונושא.
    • ניתן לקבוע תחום תחזוקה לכל נושא ונושא.
    • מחיקת נושא/פרק: יש לסמן את הריבוע האפור בצידה הימני של אותה השורה, ע"י מקש "Del" במקלדת, או באמצעות הכפתור למטה "מחק פרק".
  3. תפעול רשימת תתי הנושאים, הבדיקות עצמן, דומה מאוד.
  4. כל נושא ונושא שנבחר בצד ימין, שולט על רשימת בדיקות משלו, בצד שמאל:

  5. רשימת בדיקות של, למשל, בנושא החשמל, לרוב תכיל בדיקות שונות ממה שיכיל נושא הגינון.
  6. ברשימת הבדיקות ניתן:
    • להוסיף בדיקה חדשה בתחתית הרשימה.
    • להסיר בדיקה ע"י בחירתה בריבוע האפור שמימינה, ומחיקה ע"י מקש "Del" במקלדת, או בכפתור "מחק בדיקה" בתחתית החלון.
    • שינוי שם בדיקה קיימת.
    • הוספות הוראות ספציפיות, עבור איש האחזקה, לביצוע הבדיקה.
  7. בסיום, נלחץ על כפתור "סגור" בפינה השמאלית למטה.




צירוף רשימת בדיקה לקריאת שירות

 

את רשימת הבדיקות שיצרנו, ניתן להוסיף בשני מקומות במערכת:

 

  1. בעת יצירת קריאה חדשה - בחלק התחתון של הגדרות הקריאה כמתואר בצילום:

  2. בקריאות מחזוריות - באופן דומה, כמתואר בצילום:



1. 

האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר