תיק מסמכים לבניין

השתנה ב ג', 30 אפר ב- 10:53 לפני הצהריים

מהות:


כחברת ניהול אנו צריכים להתעסק עם מסמכים, הסכמים וחוזים רבים שקיימים לנו מול הבניינים והדיירים שאותם אנו מנהלים.

 

את המסמכים האלה התרגלנו לתייק בקלסרים רבים ומפוזרים מה שגורם לכך שעבור כל מסמך שאנו רוצים לבדוק/ להדפיס וכדומה, נגזל מאיתנו זמן רב למציאת המסמך הרצוי מבין שלל המסמכים שיש לנו.


פיצ'ר תיק מסמכים לבניין מאפשר לנו לצרף במערכת את המסמכים והטפסים של כל בניין, ועל ידי צירופם למערכת תהיה לנו גישה מהירה ושליטה נוחה על כל המסמכים שיש לנו עבור הבניין וכן נוכל להגדיר עבור כל מסמך אם הוא יופיע לדיירים באפליקציה או שלא.


תוכן עניינים

_____________________________________________________________________________________________________________________________________


איך להגדיר הרשאה לדיירים לצפייה בתיק המסמכים


ראשית נכנס במערכת למסך בניינים פעילים, נבחר את הבניין הרצוי (שיופיע בשורה בצהוב), נלחץ על לשונית הרשאות אפליקציה ונגלול בהרשאות עד שנגיע להרשאה בשם פרטי החברה והבניין -> תיק מסמכים




בסוג ההרשאות שניתן להגדיר כאן יש 3 אופציות:

  • לא מורשה - אין לאף אחד הרשאה לצפייה בתיק המסמכים של הבניין מאפליקציית הדיירים.
  • וועד - הגדרה שמאפשרת לוועד לצפות בתיק המסמכים של הבניין באפליקציית הדיירים וכן להוסיף משם מסמכים חדשים לתיק המסמכים של הבניין.
  • כולם - הגדרה שמאפשרת לכלל הדיירים לצפות בתיק המסמכים של הבניין באפליקציית הדיירים וכן להוסיף משם מסמכים חדשים לתיק המסמכים של הבניין.


חשוב להדגיש! ברירת המחדל הקיימת לבניינים היא שרק לועד יש הרשאה לצפות בתיק המסמכים של הבניין ולהוסיף לשם מסמכים חדשים.



איך להעלות מסמך לבניין במערכת



ראשית נכנס במערכת למסך בניינים פעילים, נבחר את הבניין הרצוי (שיופיע בשורה צהוב), נלחץ על לשונית תיק מסמכים ולאחר מכן על לחצן הוסף מסמך.




במסך הנפתח נזין נושא ותאריך למסמך, נבחר את הקובץ מהמחשב ונלחץ צרף, ולאחר מכן נסגור את העמוד.





איך להגדיר שמסמך ספציפי יוצג באפליקציה לדיירים 



לאחר שהוספנו את המסמכים לבניין, נוכל להגדיר עבור כל מסמך שנרצה שיוצג לדיירים באפליקציה באמצעות סימון הV על יד הצג באפליקציה עבור המסמך שאנו בוחרים (שיופיע בשורה בצהוב ועם סימון > מימין אליו).





איך לצפות בתיק המסמכים באפליקציית הדיירים



באפליקציית הדיירים נכנס במסך הראשי לתפריט הראשי של האפליקציה ונלחץ על פרטי החברה והבניין.


 

 במסךפרופיל הבניין נלחץ על לשונית תיק מסמכים ושם יופיעו לנו כל המסמכים שצורפו במערכת לתיק המסמכים של הבניין, ובלחיצה על השורה של אחד מהמסמכים - המסמך יוצג לנו.


 






האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר