אימות קריאת שירות

השתנה ב ב', 7 אפר ב- 9:09 לפני הצהריים

מנגנון אימות קריאת שירות מאפשר לוודא מול הדייר שהקריאה טופלה.
נרצה להשתמש במנגנון כדי לוודא שהדייר קיבל מענה 


ניתן להגדיר קריאה כדורשת אימות בזמן פתיחתה על ידי סימון "דורש אימות מול לקוח"


ניתן גם להגדיר או לבטל את ההגדרה לקריאה שכבר נפתחה:


ברגע שאפשרות זו מסומנת, תתווסף מתחת לשונית חדשה של "אימות קריאה": 


לאחר סגירת הפנייה (הכנסת תאריך סגירה) ניתן למצוא את הקריאות שדורשות אימות על ידי סינון סטטוס של "פניות ללא אימות"


כדי לאמת את הקריאה יש להכניס תאריך אימות וללחוץ על כפתור בצע אימות.
ניתן גם להכניס את משוב הלקוח (אופציונלי)

האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר